En dan is het al weer 3 dagen geleden - Reisverslag uit Rocky Mountain House, Canada van Raymond & Gerdien Kouwenhoven - WaarBenJij.nu En dan is het al weer 3 dagen geleden - Reisverslag uit Rocky Mountain House, Canada van Raymond & Gerdien Kouwenhoven - WaarBenJij.nu

En dan is het al weer 3 dagen geleden

Blijf op de hoogte en volg Raymond & Gerdien

09 Juli 2015 | Canada, Rocky Mountain House

Zondag 5-7-2015

Een rustig dagje voor ons bij John en Trudi.
Lekker gezwommen en bij het zwembad hangen terwijl veel buurt kinderen lekker aan het zwemmen zijn was echt super om de tuin vol te zien lopen met buren en hun kinderen.
Toen de Buren weer weg waren met de kinderen kwam Rolf zoon van Trudi met zijn vrouw ons gedag zeggen.
Het was zo een mooie dag en we hoefden er niets voor te doen.

Maandag 6-7-2015

Lekker uitgeslapen vandaag tot een uur of 9:00.
Na het ontbijt heeft Trudi ons nog even rond gereden in een gigantisch groot park met veel bos en een water met een beverdam en een water dat Pink lake hete.
Het was er echt super mooi.
Toen we terug kwamen kwam Kirsten nog even langs met om afscheid te nemen want we vliegen vanavond naar Galgary waar we slapen in het Sandman hotel om dan de volgende ochtend weer verder te gaan met onze reis naar Rocky Mountain House.

Dinsdag 7-7-2015

Lekker wakker geworden en ontbeten in het Sandman hotel in Galgary.
Toen we uit gingen checken stond Ann al op ons te wachten Ann is een nicht van Raymond waar wij dit keer ook weer een paardag mogen blijven zij woont in Rocky Mountain House. Maar voor we daar naar toe rijden gaan we eerst nog naar een ander plaatsje Drumheller.
Na een uur rijden aangekomen daar veranderd het landschap in eens van vlakke velden naar bergen en zand echt vaag. Maar wel zeker indrukwekkend net als de grote dino die je op wacht als je drumheller in rijd een grote T-rex waar je in kunt om van uit zijn mond fotos te maken van een mooi uitzicht.
Na dit te hebben gedaan zijn we naar het dino museum geweest werkelijk waar indruk wekkend wat ze daar allemaal opgegraven hebben. Na het museum 3 uur lang gereden voor we bij Ann aan kwamen. Al haar zoons gezien.

• 09 Juli 2015 - 11:43

Angelique:

Wauw, wat een landschap! Indrukwekkend zal het zeker zijn.
    En missen jullie ons kikkerlandje Nederland al een beetje? Nee? Zal vast niet. Hier is het inmiddels weer een beetje afgekoeld en wisselt de zon af met af en toe echte stortregens, zó dat de straten en hun putten het her en der gewoon niet meer aankunnen en er joekels van plassen ontstaan. Gisteren zag ik al iemand een eind opzij springen toen de stadsbus voor mij door een grote plas reed en de persoon in kwestie daar maar net weg kon komen voor een heuse tsunami ;) Ach, het weer heeft zo z'n grappen en grollen hier. Zo zit je met een mouwloos topje aan, zo zit je met een dik vest aan. Hoe is het weer daar?

Ik wens jullie heel veel plezier verder en maak vooral veel foto's zou ik zo zeggen. Laat ons meegenieten. Heerlijk!

Liefs en dikke knuf.

• 09 Juli 2015 - 12:10

Joep En Annemieke:

Fantastisch he, drumheller? en dat museum is ook echt heel mooi. doe de groeten aan Anne-Jane, Michael en alle familieleden.
    groetjes

• 12 Juli 2015 - 13:55

Willem:

mooi dat jullie genieten maak er wat moois van

• 14 Juli 2015 - 09:11

Gert Harthoorn:

leuke foto s en geniet er nog maar lekker van groetjes gert en diny

• 14 Juli 2015 - 20:05

GJ Det En Twan:

Super dat jullie het zo naar jullie zin hebben.

Groetjes van ons en een dikke knuffel van Twan

• 20 Juli 2015 - 23:10

Raymond & Gerdien Kouwenhoven:

op een of andere manier is het onmogelijk om een reisverslag te plaatsen . jullie tasten hierdoor in het duister . helaas zullen verdere verslagen even op zich laten wachten