Nog een paar dagen voor terug reis en terug reis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Raymond & Gerdien Kouwenhoven - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen voor terug reis en terug reis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Raymond & Gerdien Kouwenhoven - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen voor terug reis en terug reis

Door: Raymond en Gerdien

Blijf op de hoogte en volg Raymond & Gerdien

29 Juli 2015 | Canada, Vancouver

Vrijdag 24-7-2015

We zijn optijd opgestaan om nog 1 keer naar Cathedral Grove te gaan en na dat we dat gedaan hadden zijn we ook nog even naar een Buddistische tempel geweest wat was die mooi zeg. Geen foto's van de tempel uit eerbied.
Daarna zijn we naar de ferry gereden we vertrokken vanaf een andere plek en hadden eigenlijk in het hotel even moeten kijken wat de tijden waren. Want van inplaats om ieder uur ging deze ferry pas om de drie uur. En de auto moest vandaag ook nog ingeleverd worden in Vancouver. Ferry van 12:15 gemist dat is balen. De volgende gaar pas om 15.15 dus een poos staan wachten en nog steeds niet zeker of we de ferry van 15:15 wel zouden halen. We konden helaas nog niet naar het auto verhuur bedrijf bellen want we hadden geen verbinding met de telefoon.
Toen de ferry er eindelijk was leek het even dat we niet mee konden.
Maar gelukkig was het laadruim voor het grote vervoer nog niet helemaal vol. Daar stonden we dus wat was dat fijn.
Op de ferry ook een plek gevonden waar we bereik hadden met onze telefoon dus even het verhuur bedrijf van de auto gebeld dat we het niet gingen halen en dat we hem de volgende dag in komen leveren en wat voorn extra kosten dit met zich mee brengt geen extra kosten alleen een dag huur, dat viel weer mee.
Toen we van de ferry af gingen ging het goed tot we afslag 138 St. moesten hebben. Want die konden we net als met de heen weg weer niet makkelijk vinden. Gerdien schoot in de stres en zei helemaal niks meer waar door Raymond als maar door bleef rijden en Gerdien maar bleef zoeken waar we nou zaten. Gerdien vergat dat ze gewoon tegen Raymond moest zeggen dat hij even ergens moest stoppen om even mee te kijken want ik wist toch echt niet meer waar we waren omdat hij maar bleef rijden. Uit eindelijk een parkeerplaats gevonden we zijn daar even gestopt en hebben samen op de kaart gekeken wat blijkt nu dat 138 St. overloopt in 68 Ave. dus hij staat op de King George Blvd. aan gegeven als 68 Ave. in plaats van 138 St. als je dat niet weet zoek je je dus blind naar die straat.
Bij Frans en Ineke aan nog even een lekkere pizza met chocolade pudding met slagroom als toetje gegeten.
Wat een mooie dag weer veel beleefden een hoop nieuwe dingen mogen leren.

Zaterdag 25-7-2015

Rustig ontbeten daarna gezellig met ome Frans en tante Ineke naar het Aquarium geweest van Vancouver.
Het was er echt super mooi.
Anders als in Nederland, je hebt een binnen en een buiten gedeelte het buiten gedeelte kun je vergelijken met het Dolfinarium en binnen leek meer op Seaworld in Scheveningen. Mooi op gezet hoor.
Het Aquarium bevestigt zich aan een mooi groot park.
We zijn er wel drie rondjes door gereden voor we eindelijk de auto kwijt konden op de parkeerplaats bij de Totempalen. Ech een mooi park met mooie oude Ceaders er tussen echt mooi. Bij Frans en Ineke lekkere shepertspy gegeten.
Na het eten hebben we nog even gedobbeld Gerdien heeft wel drie potjes gewonnen.
Wat is deze dag weer voorbij gevlogen zeg.

Zondag 26-7-2015

Rustige dag gehad lekker aan het blog gewerkt. Een rondje gelopen met Tante Ineke en ome Frans. Het was super leuk om te zien hoe het hier gaat op zo'n comunetie pleintje.
Savonds lekker BBQen wet de kinderen van Ome Frans en Tante Ineke was supper leuk en lekker ook al was Gerdien haar hamburger vergeten tussen haar broodje met sla tomaat uitje en champions met kethup en majo was ook wel lekker hoor maar er miste gewoon iets en het duurde even voor ik het door had.
Na het eten weer een paar potjes gedobbeld het geluk van Gerdien was op want zij kon het niet meer winnen. Tante Ineke wel 1 keer wat was die blij zeg.
Gerdien was al weer een gespannen voor de terug reis morgen dus voor het slapen gaan nog maar even haar koffer zo veel mogelijk ingepakt.

Maandag 27-7-2015

Daar is hij dan de laatste dag van de vakantie.
Lekker ontbeten bij Ome Frans en Tante Ineke voor ze ons weg brachten naar het vlieg veld want in Canada moet je 3 uur van tevoren aanwezig zijn. We hebben na het halen van de tickets nog even lekker een bakkie gedaan met ome Frans en tante Ineke ze zijn nog even een stukje mee gelopen tot voor de duanecontrole. Daar hebben we afscheid van elkaar genomen wat een warm afscheid was dat. Zonder problemen door de duane gekomen. In het vliegtuig nog een paar mooie foto's gemaakt van het uitzicht wat we hadden toen we net boven de wolken vlogen en de bergen er onder mooi konden zien. Op het vliegveld in Nederland werden we opgewacht door Raymond zijn ouders en Gerdien haar ouders ook dit was weer een warm welkom. Bedankt hier voor.
We zijn door de ouders van Gerdien naar huis gebracht, die zijn daarna gelijk weer door naar hun eigen vakantie stekkie gegaan Renesse. Nu aan het bij komen van de jetlag.
Wat was dit een mooie vakantie zeg om nog vaak op terug te kijken zo mooi.